SEK KITA JANGAN PPECOH

Friday, March 31, 2017

DALAM PONDOK FC MUNCUL JUARA 7 SEBELAH TERTUTUP KEDAI BARU

KEDAI BARU Tahniah. Dalam Pondok Fc di bawah pimpinan Tok Nyulu Hafizulloh telah menucul sebagai juara. Kejayaan manis ini boleh dianggap se... thumbnail 1 summary
KEDAI BARU Tahniah. Dalam Pondok Fc di bawah pimpinan Tok Nyulu Hafizulloh telah menucul sebagai juara. Kejayaan manis ini boleh dianggap sebagai satu kejutan. Ini kerana dalam perlawanan final mereka telah berjaya menundukkan Pagar Tok Dor fc dengan jaringan 1- 0. Pagar Tokdor merupakan pasukan pilihan kerena dalam pusingan kumpulan mereka telah membelasah Dalam pondok 3 -0.

Nampakanya kekalahan dalam pusingan telah memberikan pengajaran kepada Dalam Pondok. Dengan barisan pemain kurang ternama, mereka mengatur strategi permainan dengan mantap dan semangat sepasukan yang tinggi. Akhirnya mereka berjaya menembusi pukat gol lawan menerusi kembar. Gol tersebut telah menyentak Pagar Tokdor. Beberapa pertukaran strategi telah dilakukan oleh Man Tokey, Kepten Pagar Tok Dor. Tetapi Dalam dapat bertahan sehingga ke wisel penamat.

Lebih manis lagi beberapa orang pemain Dalam Pondok telah dipilih sebagai pemain terbaik kejohanan. Penjaga gol terbaik Tok Nyulu Hafizullah (Dalam Pondok). Pemain veteran terbaik Ustaz Pi (Dalam Pondok). Remaja Terbaik dianugerahkan kepada Kembar Nasim (Dalam Pondok). Penjaring tebanyak Datok Napi (Getah Kuning)

TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG

No comments

Post a Comment